تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

بازار شب بندرعباس تعطیل شد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس هدف از این اقدام را جلوگیری از انتقال هرگونه بیماری، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اعلام کرد.

کد خبر: ۵۴۸۴۱
۰۹:۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

بازار شب بندرعباس تعطیل شد

دیدارنیوز ـ رضا خوشبخت تصریح کرد: از فعالیت این بازارچه تا مهار کامل ویروس کرونا در بندرعباس و ریشه کنی آن در استان هرمزگان و همچنین عادی شدن شرایط جلوگیری می‌شود.
 
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: بازار بندرعباس از دو هفته گذشته تاکنون بصورت شبانه با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ضدعفونی شده است، اما برای اطمینان خاطر بیشتر و امنیت جان شهروندان از فعالیت این بازار از شب گذشته (۱۸ اسفندماه) تا اطلاع بعدی جلوگیری به عمل آمد.
 
خوشبخت بیان کرد: نیرو‌های رفع تخلف این مجموعه با استقرار و گشت زنی در بازار بندرعباس و دیگر مناطق شهر از هرگونه تخلف و اجتماع غیر مجاز دست فروشان و فعالیت آنان جلوگیری می‌کنند.
 
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف‌های شهری موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی