رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

عدم تناسب عرضه و تقاضا در الگوی تار عنکبوتی کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش کشاورزی سال‌هاست از مدل تار عنکبوتی رنج می‌برد، مطرح کرد: عرضه و تقاضا در الگوی تار عنکبوتی با یکدیگر متناسب نیست، عرضه پایین یک محصول باعث افزایش قیمت آن می‌شود و سال بعد عرضه محصول بیش از حد تقاضا بوده و به کاهش قیمت محصول در بازار منجر می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تأکید کرد:

موسسات خیریه برنامه‌های یکسانی را در پیش بگیرند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز در فعالیت‌های خیرخواهانه، گفت: افزایش بی‌رویه موسسات خیریه در سال‌های اخیر نگرانی‌هایی را در میان مردم ایجاد کرده است و باید برای جلوگیری از کاهش اعتماد مردم به موسسات خیریه، دستگاه‌های متولی امر برنامه‌های یکسانی را در پیش بگیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

منشور گفت‌وگوی سیاسی؛ برنامه‌ی جدی وزارت کشور /نیروی انسانی؛ پایه اصلی توسعه استان آذربایجان شرقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منشور گفت‌وگوی سیاسی یکی از برنامه‌های جدی دولت و وزارت کشور برای نهادینه کردن فرهنگ گفتگو و تبادل آرا در جامعه و استفاده از نظرات گروه‌های مرجع و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی است.
طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان اجرا می‌شود

طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان اجرا می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف رفع نیاز‌های معیشتی آنان نیازمند مهارت آموزی است، گفت: بر این اساس طرح، توانمندسازی اقتصادی ۱۳۹ هزار زن سرپرست خانوار در استان اجرا می‌شود.

آغاز کنگره بین‌المللی سلامت و توانبخشی سالمندان در تبریز

کنگره دو روزه و بین‌المللی سلامت و توانبخشی سالمندان امروز در تالار شهید شایان مهر دانشکده پزشکی تبریز با حضور متخصصان و کارشناسان این رشته از سرتاسر کشور، مهمانان خارجی و مسئولان ارشد استان آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.