برای دومین سال متوالی در تبریز؛

اجرای طرح توسعه ورزش دانش آموزی

با امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تبریز و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، طرح توسعه ورزش دانش آموزی برای دومین سال متوالی در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ نیز در تبریز اجرایی می‌شود.
مدیرعامل جامعه نابینایان آذربایجان شرقی خواستار شد؛

قانون جامع حمایت از معلولین اجرا شود/ بانک مرکزی مشکلات مراجعه نابینایان به بانک‌ها را حل کند

مدیرعامل جامعه نابینایان آذربایجان شرقی از مسئولان خواست، قانون جامع حمایت از معلولین باید اجرا شده و مشکلات مردم و معلولین در رسانه‌ها مطرح شود، همچنین بانک مرکزی در خصوص مشکلات بانکی نابینایان کاری انجام دهد تا دیگر نیاز به وجود یک امین برای همراهی یک نابینا هنگام مراجعه به بانک نباشد. 
با حضور باستان شناسان آلمانی؛

تداوم کاوش‌های مجموعه ربع رشیدی تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم کاوش‌های مجموعه ربع رشیدی تبریز با حضور باستان شناسان آلمانی خبر داد و گفت: متخصصان این موسسه با ارائه برنامه‎ای پنج ساله و تعیین پنج فصل کاوش، اقداماتشان را در مجموعه ربع رشیدی از سال گذشته آغاز کرده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان آذربایجان شرقی در بخش دامپروری است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در شش ماهه نخست امسال در بخش دامپروری بوده است، گفت: ۹۴۸ نفر از مددجویان استان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به انجام فعالیت‌های دامپروری و دامداری اقدام کرده‌اند.

اجرای طرح کاداستر برای ۳۳۰ هکتار از اراضی زراعی آذربایجان شرقی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.

خرس قهوه‌ای جان پیرمرد میانه‌ای را گرفت

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با بیان این‌که حمله‌ی خرس قهوه‌ای منجر به مرگ پیرمرد ۷۸ ساله‌ی در شهرستان میانه شد، گفت: علی رغم انتقال فرد آسیب دیده به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از حمله‌ی خرس قهوه‌ای در بخش کندوان، پیرمرد میانه‌ای جان خود را از دست داد.