استاندار آذربایجان شرقی:

تعادل نسبی در قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار ایجاد شده است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعادل نسبی در قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار ایجاد شده است، گفت: همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این حوزه، باعث شده نسبت به سال‌های گذشته، شاهد کمترین مصادیق گران‌فروشی، احتکار و اخلال در بازار استان باشیم.
پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان شرقی؛

وزش باد نسبتا شدید، بارش پراکنده‌ی باران و در ارتفاعات بارش برف

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ورود و فعالیت موج ناپایدار و زودگذر در استان، گفت: فعالیت این موج در منطقه، از بعد از ظهر امروز و شب موجب ابرناکی، وزش باد نسبتا شدید، بارش پراکنده‌ی باران و در ارتفاعات نواحی شرقی استان موجب بارش برف خواهد شد.
اواخر آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد تبریز؛

برگزاری کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی

رئیس دانشکده ادبیات زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: برای نخستین بار، این دانشگاه میزبان کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در اواخر آبان ماه است. 
رئیس قوه قضاییه در سفر به تبریز؛

لزوم بررسی موانع تولید در سال رونق تولید

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی یکی از قطب‌های صنعتی محسوب می‌شود، گفت: در نشستی که با کارآفرینان و تولیدکنندگان استان خواهیم داشت از دیدگاه فعالان امر استفاده کرده و موانع تولید را بررسی خواهیم کرد؛ بررسی و توجه به تولید و از بین بردن موانع تولید از جمله مواردی است که باید در سال رونق تولید مورد توجه قرار گیرد.