تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
همزمان با هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی؛

برگزاری همایش "فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو"

همایش «فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو» به همت پژوهشکده رانشگر‌های فضایی پژوهشگاه فضایی، ۱۴ آبان ماه جاری همزمان با هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۳۹۹۲۵
۱۲:۰۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸

برگزاری همایش

دیدارنیوز ـ هدف این همایش بررسی کاربرد فناوری فضایی و تاثیر آن در سایر حوزه‌های زندگی بشر به منظور ترویج دانش و صنعت فضایی در میان عموم مردم، پژوهشگران، صنعتگران و فناوران است.
 
دکتر خلیل، ولی زاده کامران از گروه سنجش از دور و GIS دانشگاه تبریز، دکتر سید جاوید میراحمدی از پژوهشکده مواد و انرژی پژوهشگاه فضایی ایران، مهندس سجاد غضنفری‌نیا از پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران و مهندس حامد نعمت الهی از مرکز تحقیقات فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در این همایش سخنرانی خواهند کرد.
 
در این همایش درباره کاربرد تصاویر اپتیک و حرارتی در شناسایی وضعیت دریاچه ارومیه، شبه ماهواره پرنده‌ای برای نیاز امروز و فردا، ماموریت‌های توزیع شده و منظومه‌های ماهواره‌ای و تاثیر آن‌ها بر برنامه‌های راهبردی فناوران فضایی وکشاورزی هوشمند با استفاده از فناوری سنجش از دور، سخنرانی خواهد شد.
 
این همایش از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ در سالن شمس تبریزی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده رانشگر‌های فضایی، نمایشگاه نوآوری‌ها و فناوری‌های فضایی نیز در هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی که از ۱۳ تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، برای بازدید عموم برپا خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی