قاچاق مواد مخدر در پوشش خیارشور!

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: رسیدگی به پرونده قاچاقچیان یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم تریاک از امروز در دادسرای مرکز استان آغاز شد.
برداشت «گل نرگس»

برداشت «گل نرگس»

باغ گل نرگس شهرستان آزادشهر در استان گلستان در فاصله ۳ کیلومتری جاده آزادشهر به مینودشت واقع شده است و به مساحت ۹ هکتار که به صورت یکپارچه کشت شده است، عنوان بزرگترین باغ گل نرگس کشور را به خود اختصاص داده که گل نرگس آن از نوع (شهلا) مرغوب‌ترین نوع نرگس موجود در ایران است. همچنین شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی نیز در رتبه پنجم تولید گل نرگس قرار دارد. تولید گل نرگس در شهریور ماه شروع می‌شود و در صورت عدم سرمازدگی تا اواخر اسفند ادامه دارد.
تداوم حیات فرش ترکمن در گرو حمایت مسئولان

تداوم حیات فرش ترکمن در گرو حمایت مسئولان

فرش ترکمن با شهرت و آوازه جهانی خود، پدیده‌ای ویژ در هنر قالی‌بافی است که به گفته فعالان این روز‌ها حال و روز خوشی نداشته و متاثر از تلاطمات بازار از دست رفته و بیم آن می‌رود شمار بسیاری از فعالان این عرصه به خیل بیکاران بپیوندند.

آق‌قلایی‌ها محبت مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را جبران کردند

مردم شهرستان آق‌قلا که در اثر وقوع سیل ابتدای امسال متحمل خسارت مالی و جانی شده بودند، با اهدای کمک‌های انسان دوستانه به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافته و محبت آن‌ها در یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل گلستان را جبران کردند.