تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

پیش‌بینی بارش‌های خفیف و پراکنده در گلستان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان از تشدید جریانات شمالی در منطقه و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان خبرداد.

کد خبر: ۴۹۴۳۳
۱۴:۴۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

پیش‌بینی بارش‌های خفیف و پراکنده در گلستان

دیدارنیوز ـ محمدرضا رحمان‌نیا اظهار کرد: از شب گذشته با توجه به ریزش هوای سرد و مرطوب، شاهد آسمان ابری در بخش‌های مختلف استان هستیم که با بارش خفیف باران در برخی نقاط کوهپایه‌ای استان همراه شد.
 
وی افزود: بر اساس الگو‌های پیش‌یابی، این روند امروز هم در سطح استان ادامه پیدا می‌کند و احتمال بارش‌های پراکنده در سطح استان وجود دارد. از فردا با توجه به تشدید جریانات شمالی، بارش را به‌ویژه در بخش‌های کوهپایه‌ای و کوهستانی انتظار داریم.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان تصریح کرد: با توجه به برودت هوا، بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر شرق و شمال شرق استان به شکل برف پیش‌بینی‌شده است.
 
رحمان‌نیا در خصوص میزان بارش‌ها نیز گفت: مناطق میانی حدود ۵ میلیمتر بارش خواهند داشت. در مناطق شمالی انتظار بارش مؤثری را نداریم.
 
وی بیان کرد: از بعد از ظهر سه‌شنبه به‌تدریج با تضعیف جریانات شمالی، انتظار توقف بارش‌ها و کاهش ناپایداری را داریم.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه هم استانی‌ها فردا روز سردتری نسبت به امروز تجربه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: صبح امروز مراوه‌تپه با یک درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی