مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۱۷۱ روستا از خدمات اینترنت پر سرعت برخوردار شدند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال ۱۷۱ روستا خارج از برنامه توسعه یافته و از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند تا دانش‌آموزان در این روستا‌ها از آموزش‌های آنلاین و مجازی استفاده کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان:

شهروندان برای پیشگیری از سرقت مغازه‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بخاطر شیوع کرونا میزان حضور صاحبان کسب و کار در محل مغازه‌ها کمتر شده و بسیاری از واحد‌های صنفی تعطیل هستند بنابراین مالکان این اماکن باید برای پیشگیری از سرقت برخی موارد ایمنی را رعایت کنند.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

سه هزار میلیارد ریال برای جذب سرمایه گذاری در کردستان پرداخت شد

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سال گذشته در راستای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در این استان ۲ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

بیلان منابع آبی مثبت است/ پرشدن ۷۲ درصد ظرفیت سد‌های کردستان

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان از بیلان مثبت منابع آبی و افزایش حجم آب سد‌های استان کردستان خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت منابع آبی کردستان خوب است.

کدام نقاط سنندج به کرونا آلوده‌تر است؟

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، در رابطه با نحوه شناسایی آلوده‌ترین نقاط شهر و استان به ویروس کرونا گفت: این نقاط براساس تردد و استفاده از کارت‌های عابر بانک توسط افراد دارای تست مثبت کرونا که در سامانه ثبت شده اند، شناسایی می‌شود.
۸