بارش برف و باران در کردستان
شهروندان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند

بارش برف و باران در کردستان

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از اواخر روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات استان خواهیم بود.
شایعه تعطیلی مدارس استان کردستان تکذیب شد

شایعه تعطیلی مدارس استان کردستان تکذیب شد

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان در شیفت عصر امروز و فردا را تکذیب کرد و اظهار داشت: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ آبان ماه) تمام مدارس استان در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا باز و کلاس‌های درس دایر است.
زندان‌های کردستان جا ندارند
یک مسئول تاکید کرد:

زندان‌های کردستان جا ندارند

کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: زندان‌های کردستان در اکثریت شهر‌های استان از نظر فضای فیزیکی در مضیقه به‌ سر می‌برند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب این مشکل به نحو احسن حل شود.
طرح بزرگ آبرسانی به سنندج در آستانه افتتاح

طرح بزرگ آبرسانی به سنندج در آستانه افتتاح

طرح بزرگ آبرسانی غرب کشور به منظور بهبود کیفیت آب شرب و تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای شهر سنندج پس از دو سال، در آستانه بهره‌برداری است و انتظار مردم از مسئولین استانی و کشوری این است که هرچه زودتر این معظل بزرگ را حل کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۱۷۱ روستا از خدمات اینترنت پر سرعت برخوردار شدند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال ۱۷۱ روستا خارج از برنامه توسعه یافته و از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند تا دانش‌آموزان در این روستا‌ها از آموزش‌های آنلاین و مجازی استفاده کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان:

شهروندان برای پیشگیری از سرقت مغازه‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بخاطر شیوع کرونا میزان حضور صاحبان کسب و کار در محل مغازه‌ها کمتر شده و بسیاری از واحد‌های صنفی تعطیل هستند بنابراین مالکان این اماکن باید برای پیشگیری از سرقت برخی موارد ایمنی را رعایت کنند.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

سه هزار میلیارد ریال برای جذب سرمایه گذاری در کردستان پرداخت شد

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سال گذشته در راستای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در این استان ۲ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
۷