مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

درگیری ۶ شهرستان فارس با ملخ صحرائی

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس از درگیر بودن ۶ شهرستان جنوبی این استان با هجوم دسته‌های ملخ صحرائی خبر داد و تاکید کرد که اقدامات مقابله‌ای و مبارزه با این آفت، همچنان با قوت تداوم دارد.
عضو شورای عالی کار از بی‌توجهی به سلامت کارگران انتقاد کرد:

دست خالی کارگران؛ این بار در مبارزه با ویروس کرونا/ هیچ تدبیری برای وضعیت معاش کارگران در شرایط کرونایی اندیشیده نشده/ برخی با داشتن علائم بیماری همچنان مجبورند سرکار بروند

عضو شورای عالی کار با طرح این سوال که کارگران در موضوع بیماری کرونا در چه جایگاهی در جامعه قرار دارند گفت: در حال حاضر این بیماری تنها برای کارمندان دولت و دیگر اقشار است و کارگران باید در کارخانه ها و کارگاه ها بمانند و کار کنند.
معاون آب منطقه‌ای فارس:

کشت برنج در بهار ۹۹ در استان فارس ممنوع شد

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس اعلام کرد که کشت برنج در بهار ۹۹ در استان ممنوع است و برنجکاران فارس باید نوع کشت خود را تغییر دهند.
معاون درمان دانشگاه اعلام کرد:

ممنوعیت ملاقات عمومی در بیمارستان‌های شیراز

معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: تا اطلاع ثانوی ملاقات عمومی در تمام بخش‌های مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های مراکز درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش علوم پزشکی ممنوع شد.

کرونا به استان فارس هم رسید

مثبت شدن تست ۳ نفر از اهالی شیراز به کرونا/ مبتلایان یک روحانی، یک پزشک و یک زن ۶۵ ساله هستند/ بستری شدن ۵۰ مشکوک در بیمارستان علی اصغر