مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

سمپاشی هوایی و زمینی ۲۸۰ هکتار از اراضی فارس

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس از اجرایی شدن سمپاشی در عرصه‌ای بالغ بر ۲۸۰ هکتار خبر داد و این اقدام را موفقیت آمیز توصیف کرد.
شهردار شیراز تاکید کرد:

ضدعفونی شدن مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

شهردار شیراز با اشاره به اجرای برنامه ضدعفونی کردن مترو در این شهر، بر لزوم استمرار این برنامه با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و برای تمام ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مترو، اتوبوس و تاکسی، تاکید کرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس هشدار داد:

خطر حمله ملخ صحرایی به مزارع فارس جدی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس با بیان اینکه هجوم ملخ صحرایی به فارس امسال زودتر و گسترده‌تر از سال قبل شروع شده است، هشدار داد که ملخ‌های صحرایی محصولات کشاورزی را به شدت تهدید می‌کند و کشاورزان باید هوشیار باشند.

ورود ملخ‌ها به فارس

براساس اعلام سازمان جهادکشاورزی استان فارس، ملخ‌های صحرایی بار دیگر از مرز‌های جنوبی این استان وارد فارس شده‌اند.
یک مسئول بهداشتی در شیراز خبر داد:

توقیف فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در شیراز

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب شهرستان شیراز اعلام کرد که مقدار ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی شامل سوسیس و کالباس غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و توقیف شده است.
مدیرکل تعزیرات فارس اعلام کرد:

جریمه ۹ میلیارد ریالی برای قاچاق ماینر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه ۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در شیراز خبر داد.

ضرورت حذف نگاه امنیتی از صنعت گردشگری

فرماندار اسبق شیراز با بیان اینکه گردشگری به عنوان یک صنعت بزرگ و اشتغال زا در سطح ملی و لزوما باتعاملات بین المللی نیازمند تغییر دیدگاه‌ها از یک تهدید امنیتی به یک فرصت اقتصادی است گفت: این فرصت می‌تواند به عنوان یک پتانسیل فرهنگی و دیپلماتیک بسیاری مسائل و مشکلات موجود را حل و فصل کند..