الکل در فارس ۳۱ نفر را کُشت

رئیس اورژانس استان فارس گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و شایعه تاثیر مصرف الکل بر مقابله با این بیماری تا کنون ۳۱ نفر در فارس بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از مسافرت غیرضروری به فارس تا اطلاع ثانوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر لزوم توجه مردم به هشدارهای پرهیز از سفر و تاکید به ماندن در خانه، اشاره و خاطرنشان کرد که شهروندان باید از هرگونه تردد غیر ضروری خودداری کنند.
نامه شهردار و رئیس شورای شیراز به وزیر راه:

انتقال مسافر به شیراز متوقف شود

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی خواستند که انتقال مسافر به شیراز هر چه سریعتر متوقف شود.
رئیس آتش نشانی شیراز:

نباید گرفتاری‌های چهارشنبه سوری به مشکلات کرونا اضافه شود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اینکه آتش نشانان این روز‌ها علاوه بر انجام تمام عملیات‌های اطفایی و امدادی، برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مشغول خدمت رسانی هستند، تاکید کرد که نباید چهارشنبه سوری و حوادث احتمالی آن به مسائل کنونی اضافه کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس تاکید کرد:

لزوم همکاری خیرین و جامعه هتل داران برای ایجاد نقاهتگاه بیماران ترخیصی کرونا

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بر لزوم همت جمعی بخصوص از سوی خیرین و جامعه هتل داران برای ایجاد فضای نقاهتگاه ویژه بیماران ترخیصی کرونا تاکید کرد.
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز:

وضعیت در فارس عادی نیست

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز با تاکید براینکه هیچ کس قصد ندارد استرس و ترس بی جا در جامعه ایجاد کند، تاکید کرد که امروز در مقایسه با یک ماه قبل، شیراز و فارس دارای شرایط عادی نیست و این موضوع را باید همه به درستی بدانند.

متروی شیراز از روز پنجشنبه تعطیل است

براساس تصمیمیات نشست مشترک شهرداری و شورا شهر، مترو شیراز از پنج شنبه تعطیل خواهد بود همچنین پایانه‌های مسافربری تعطیل و از ساعات خدمات دهی اتوبوسرانی کاسته می‌شود.