رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان:

ورود به پناهگاه حیات وحش بختگان ممنوع است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان از ممنوعیت اکید ورود افراد تحت هر عنوان به منطقه حفاظت شده بختگان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اعلام کرد:

پایش ۸ هزار هکتاری ملخ در اراضی قیروکارزین

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین با اشاره به هجوم ملخ صحرایی در دوازدهم اسفندماه به این شهرستان، گفت: اکیپ‌های ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی در این شهرستان بیش از هشت هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و قابل کشت را رصد کرده است.

ثبت‌نام بیش از ۵۲ هزار متقاضی بیمه بیکاری در استان فارس/ شرط پرداخت بیمه بیکاری به افراد/ برخی مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه بیمه‌بیکاری به افرادی‌تعلق می‌گیرد که مشمول قانون کار هستند، گفت: افرادی که عضو صندوق بیمه بیکاری هستند و سه درصد هزینه بیمه بیکاری را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند می‌توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تداوم روند افزایشی کرونا در فارس تا اردیبهشت/ وضعیت سفید کرونایی در چهار شهرستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که در پی افزایش ظرفیت تست‌های آزمایشگاهی در استان فارس شاهد افزایش عدد مبتلایان مثبت به بیماری کرونا هستیم که احتمالا این روند تا اردیبهشت ماه ادامه یابد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:

حضور همه کارمندان ادارات الزامی نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تا پایان مهلت تعیین شده طرح فاصله گذاری اجتماعی، ادارات استان باید با یک سوم از کارکنان ادامه فعالیت دهند و حضور همه آن‌ها الزامی نیست.
مدیرکل پزشکی قانونی فارس اعلام کرد:

کاهش ۵.۷ درصدی مراجعین نزاع در سال ۹۸

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان بهمن این سال، آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی در سطح استان ۲۶ هزار و ۶۸۱ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵.۷ درصد کاهش داشته است.