استقلال در فینال با «پنالشیش»!

استقلال در فینال با «پنالشیش»!

استقلال در ضیافت پنالتی‌ها، پرسپولیس را شکست داد و به فینال جام حذفی راه پیدا کرد. بازی در وقت قانونی ۲-۲ شد و آبی‌ها ۴ پنالتی را گل کردند.
ماجرای قاضی فراری؛ منصوری از تنزل و ترقی تا مرگ!

ماجرای قاضی فراری؛ منصوری از تنزل و ترقی تا مرگ!

قاضی غلامرضا منصوری را بیشتر به واسطه پرونده اکبر طبری می‌شناسیم، او که پس از بازنشستگی ظاهرا برای زندگی به آلمان رفته بود متهم ردیف نهم این پرونده است که پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه طبری در یک کلیپ ویدئویی اعلام کرد برای تمکین در برابر عدالت به ایران برمی‌گردد، اما از رومانی سردرآورد، دستگیر شد و جمعه شب خبر مرگش به ایران رسید. مباحث زیادی پیرامون زندگی و مرگ این قاضی ارشد جمهوری اسلامی وجود دارد، مهمترین آن تردید جدی در خصوص سلامت دستگاه قضایی کشور است که حجت‌الاسلام رییسی تا اینجای کار نشان داده در بخش مبارزه با فساد با کسی رودربایستی ندارد.
اعتراضات لبنان: آشوب همیشگی در کشور بی‌دولت

اعتراضات لبنان: آشوب همیشگی در کشور بی‌دولت

بحران در لبنان از اکتبر ۲۰۱۹ در اعتراضات مردمی به ناکارآمدی ساختار سیاسی و اقتصادی آغاز شد. تعلیق محدودیت‌های ناشی از شیوع کوید ۱۹، اما زخمی که برای ماه‌ها آرام گرفته بود را باز کرد و اعتراضات را این بار با رنگ و بویی دیگر در خیابان‌های بیروت پیش برد.
مهر تایید آژانس بر تعلیق تعهدات برجامی ایران

مهر تایید آژانس بر تعلیق تعهدات برجامی ایران

در حالی‌که ایران در پنج گام، تعلیق تعهدات برجامی خود را وعده داده بود، گزارش روز گذشته آژانس بین المللی انرژی بر کاهش تعهدات ایران صحه گذاشت. افزایش ذخایر غنی شده اورانیوم و ادعای وجود دو سایت هسته‌ای از جمله موارد مورد اشاره در این گزارش است.
سانسور و توقیف سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با فرید محمدی

سانسور و توقیف سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با فرید محمدی

فرید محمدی: در رابطه با سریال‌های کامیون و زیرخاکی در ماه‌های پایانی سال ۹۸ و در شروه سال ۹۹ مشکلات زیادی داشتیم. در سریال کامیون که در نیمه دوم سال ۹۸ پخش شد نقش رییس فدراسیون فوتبال را داشتم که دیالگ‌هایی از آن که به مشکلات بازیکنان فوتسال و فوتبال می‌پرداخت، سانسور شد. در سریال زیرخاکی هم بازی کردم، آن هم به خاطر موضوع شرکت خانم گوهر خیراندیش در جشن عروسی دخترش در آمریکا. ابتدا مانع از پخش آن شدند، اما باپی‌گیری‌های کارگردان وتهیه کننده سریال در حال پخش است.  
خاتمی و اصلاح‌طلبان: دست‌های تهی از راهبرد!

خاتمی و اصلاح‌طلبان: دست‌های تهی از راهبرد!

آن چه در سخنان خاتمی غایب بود، بیان اصولی راهبردی برای پیش‌برد اصلاحات بود. خاتمی در این سخنرانی باز هم ترجیح داد که اصول و ارزش‌های خود را بیان کند و از لزوم تغییر رفتارها بگوید و بر آشتی ملی تاکید کند. با این حال به نظر مهم‌ترین بحران جریان اصلاحات در ایران نه در سطح اصول و ارزش‌ها که در سطح راهبرد است. روشن نیست که چه نسبتی بین خواست‌ها و مطالبات و امکانات اصلاح‌طلبان وجود دارد و خلاصه این که آن‌ها «چگونه» می‌خواهند تغییرات سیاسی مورد نظر خود را در ایران پیش برند. 
شرم ما و رنج مردم؛ برخورد سخت با مسائل نرم

شرم ما و رنج مردم؛ برخورد سخت با مسائل نرم

ما پیمان شکنی کردیم. همان هنگام که مسئولی که حتی یک شب در چهل سال گذشته گرسنه نخوابیده است و همواره خود و خانواده اش از همه چیز برخوردار بوده اند، در پشت در‌های بسته با تصمیمات ناگهانی، سرنوشت زندگانی مردم را یک شبه دچار تنش‌های بنیان کن کرد و ما سکوت کردیم، پیمان شکنی شد. آن روز که حتی زحمت توضیح تصمیمات درست و غلط خود را به مردم متحمل نشدند و ما پشتیبانی کردیم، پیمان شکنی شد. معلوم بود که محرومان در بی اعتنایی تنفر برانگیز ما، بی طاقت می‌شوند و خشمشان شعله می‌کشد. از صبح تا شام خطاب‌های باید باید مان از تریبون‌های رسمی گوش فلک را پر کرده و ذره‌ای در برابر تصمیمات و اقدامات خود پاسخگو و شنوا نیستیم. هر کسی بخشی از این دیار را ملک خود دانسته و برای آن قانون مجزا وضع می‌کند.
چند نکته مهم درباره اعتراضات اخیر
به بهانه وقوع تجمعات اعتراضی در نقاط مختلف کشور؛

چند نکته مهم درباره اعتراضات اخیر

اعتراض به سیاست‌ها و تصمیم‌های حکومت‌ها و دولت‌ها حق مردم و شهروندان است به شرط آنکه مسالمت آمیز و درچارچوب رعایت حقوق عمومی صورت گیرد. از این رو هر گونه خشونت ورزی و تخریب و ترور و ایجاد وحشت تحت عنوان اعتراض ممنوع و غیر قابل قبول است و اغتشاش است نه اعتراض. فراموش نکنیم اعتراض برای بهبود زندگی نه برای خراب کردن یا پایان زندگی.
راه‌های طبیعى براى بازگرداندن قدرت دید
"دیدارنیوز" از هفت روش برای بهبود قدرت بینایی می‌گوید؛

راه‌های طبیعى براى بازگرداندن قدرت دید

آیا شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که از دید ضعیف رنج می‌برید و با زدن عینک یا لنز هم مشکل دارید؟ آیا تصور عمل لیزیک کردن نیز برایتان ترسناک و دلهره‌آور است؟ در حقیقت راه‌هایى براى بهبود قدرت بینایى بدون نیاز به عمل‌هاى جراحى وجود دارد؛ البته اگر مصرف مواد مغذى مانند هویج یا تمرینات مفید براى چشمتان را در برنامه خود قرار دهید. در اینجا ما سعى می‌کنیم ٧ روش ساده براى بهبود قدرت بینایی تان به شما معرفى کنیم.
۵