تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پرسپولیس ۲ ـ آلومینیوم صفر، با طعم انتقام!

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است که این روزها سرحال و قبراق در زمره تیم‌های بالای جدولی است.

کد خبر: ۹۹۸۴۳
۲۲:۱۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

 پرسپولیس آلومینیوم اراک

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: هفته بیست و هفتم لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که استقلال در ورزشگاه پاس با دو گل سایپا را شکست داد . در دو بازی مهم دیگر پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک است و سپاهان هم با صنعت نفت آبادان دیدار می‌کند. در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس به قصد انتقام از آلومینیوم اراک که در دور رفت برنده شد به میدان رفته و منصوریان هم قصد دارد روند نباختن تیمش را حفظ کند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو

آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیاف محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، امید سینگ و حامد پاکدل

 

دقیقه 2: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از سمت چپ زمین را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

دقیقه 12: احسان پهلوان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در موقعیت خوبی قرار گرفت که تکل به موقع هوشمند اجازه گلزنی به او را نداد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 23 مهدی ترابی در میانه زمین پس از صاحب توپ شدن شاهین توکلی را دریبل زد و پس از یک دو با شهریار مغانلو از سد رامتین سلیمان‌زاده هم گذشت و وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد که پاس در عرض بدون نقص او به محوطه 6 قدم را مغانلو با تکل بلند تبدیل به گل کرد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 34 اشتباه ایران‌پوریان در پاس به عقب و توپ‌ربایی عالی شهریار مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار داد که پاس رو به عقب چشم‌نواز این بازیکن و ضربه فنی بغل پای مهدی ترابی  گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

دقیقه 44: نفوذ تند و تیز وحید امیری از جناح چپ زمین و ارسال کوتاه او با شوت مغانلو همراه شد که پورحمیدی در دو مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 1+45: ارسال خوب مهدی ترابی از سمت چپ زمین و ضربه سر احمد نوراللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه آلومینیوم رد شد.

دقیقه 5+45: ارسال امید سینگ از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول دروازه پرسپولیس و ضربه پشت سر سلیمان‌زاده به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

نیمه دوم

الومینیوم اراک در نیمه دوم با تلاش بیشتر برای جبران گل‌های خورده کارش را آغاز کرد. پرسپولیس هم با استفاده از سرعت مغانلو و عالیشاه چشم به ضدحملات دارد.

دقیقه 53: پاس در عمق وحید امیری را شهریار مغانلو با سرعت بالا تبدیل به یک فرصت جدی کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او را پورحمیدی به کرنر فرستاد.

دقیقه 55: نزدیک بود اشتباه حامد لک کار دست او بدهد که حامد پاکدل از فرصت عالی گلزنی استفاده نکرد و شوت او به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 63: آریاکیا با حرکت از سمت چپ ارسال بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که شوت عباسیان از بالای دروازه به اوت رفت. 

دقیقه 70: ضربه کاشته آلومینیوم روی دروازه پرسپولیس ارسال شد اما حامد پاکدل در نواختن ضربه نهایی ناکام ماند.

دقیقه 88: شوت ناگهانی پای چپ سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را پورحمیدی با واکنش خوبی به کرنر فرستاد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی