تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

قصه ی تلخ قطعی برق...

خانم حجتی زنی میانسال است، جراحی های مکرر روی ستون فقرات و عوارض ناشی از دیابت باعث شد تا...

کد خبر: ۹۹۴۰۲
۰۰:۰۰ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

 

خانم حجتی زنی میانسال است، جراحی های مکرر روی ستون فقرات و عوارض ناشی از دیابت باعث شد تا به زحمت حرکت کند، ایشان می گوید: چند روز قبل، صبح ساعت هشت و نیم برای تنظیم وکالت نامه به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کردم. سوار آسانسور شدم و در طبقه ی دوم که دفتر اسناد رسمی بود مراجعه کردم ،مدارک را تحویل دادم ،گفتند سیستم قطع است و لذا باید منتظر بمانید ،ساعت هشت و پنجاه دقیقه سیستم متصل شد به محض اتصال سیستم ،برق قطع شد و جمعیت حاضر شوکه شدند. 

 

خانم حجتی می گوید : با توجه به مشکلات جسمی شدید قادر نبودم بدون استفاده از آسانسور مسیر طبقه ی دوم تا همکف را طی کنم چاره ای جز این ندیدم که در دفتر اسناد منتظر آمدن برق باشم بعد ازنزدیک به یکساعت برق آمد و کارم انجام شد .

خسته از این همه معطلی و تحمل گرما به سوی منزل به راه افتادم همین که وارد خانه شدم برق رفت ...

 

این یک قصه ی تخیلی نیست بلکه داستان واقعی است ،قطعی های پی در پی برق این روزها مردم ما را کلافه کرده به ویژه بیماران که بیشتر از دیگران اذیت می شوند .

 

✍️ سید محمد جعفرنژاد 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی