تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ابتکار: اصلاح‌طلبان حمایت از دولت را ادامه می‌دهند

معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهوری در واکنش به اختلاف بین اصلاح‌طلبان و دولت گفت: اصلاح‌طلبان روند حمایت از دولت تدبیر و امید را ادامه خواهند داد.

کد خبر: ۹۸۷۷
۱۱:۲۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهوری با اشاره به طرح شایعات درباره اختلاف اصلاح‌طلبان و دولت بیان کرد: اصلاح طلبان از همان ابتدا از دولت تدبیر و امید حمایت کرده اند و این روند را تداوم می بخشند.

وی در پاسخ به این پرسش که جریانی قصد ایجاد شکاف بین اصلاح طلبان و دولت را دارد، افزود: این جریان بهتر است بدنبال شکاف بین اصلاح طلبان و دولت نباشند و امید است این شکاف هم به وجود نیاید.

ابتکار گفت: در روند این حمایت، جریان اصلاحات یک جاهایی انتقاداتی داشته است که این انتقادات «مشوقانه» و «مصلحانه» بوده است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین در شورای اداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرده بود که «شرایط کنونی تحریم ها و فشار اقتصادی و روانی علیه ایران یک شرایط خاص است و امروز بیش از هر زمانی، کارآمدی دولت و نظام به چالش کشیده شده است».

بازدید از اورژانس اجتماعی، طرح کارآفرینی بانوان در قلعه چالشتر، نشست با فعالان اجتماعی، احزاب و کارآفرینان و شرکت در شورای اداری چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر یکروزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به شهرکرد بود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی