تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

فوتبال گیت (۱۸) ، پرسپولیس موقتا در صدر

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی فوتبال باشگاهی ایران می‌پردازد. ماجراهای هفته بیست و چهارم، سوژه این قسمت است.

کد خبر: ۹۷۷۰۷
۱۳:۳۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

پرسپولیس مس

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: پرسپولیس که هفته گذشته بالاخره سوپر جام فصل قبل را مقابل تراکتور برگزار کرد و توانست سوپر جام سال ۹۹ را در ۱۴۰۰ کسب کند، این هفته هم توانست مقابل میزبان سرسخت خود به برتری برسد تا موقتا و با یک بازی بیشتر نسبت سپاهان به صدر جدول برسد.

مس رفسنجان در این بازی با دفاع فشرده و پرس سنگین در میانه میدان اجازه بازی سازی به پرسپولیسی‌ها را نداد و در نتیجه موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد، اما پرسپولیس در نهایت با تعویض طلایی یحیی، توانست توسط عبدی به گل برسد و سه امتیاز شیرین را از کرمان با خود به تهران بیاورد.

در حالی که هفته‌های پایانی فصل را پشت سر می‌گذاریم همچنان بازی‌هایی که به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود روی چمن مصنوعی انجام میگیرد که این موضوع کیفیت بازی‌ها را تحت شعاع قرار میدهد و میتواند احتمال مصدومیت بازیکنان را هم افزایش دهد.

ماشین سازی با ترمز بریده در مسیر سقوط

ماشین‌سازان دیار ستارخان که یکی از دو تیم ریشه دار این شهر محسوب می‌شوند و از قضا چند سالی هست که با رقیب همشهری ذیل یک مجموعه مالکیتی قرار گرفتند این روز‌ها در آستانه سقوط به لیگ یک و احتمالا پس از آن هم انحلال قرار گرفته‌اند و ظاهراً در تبریز هم هیچ کس علاقه‌ای به حفظ این تیم ندارد. مالک پرمدعا، اما بی درایت دو تیم تبریزی که چند سال پیش مالکیت گسترش فولاد را هم در اختیار داشت و آن تیم را هم منحل کرد، دیگر تمایلی به ادامه فعالیت ماشین سازی ندارد و بطور کلی این تیم را رها کرده و مسئولان استانی هم اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند. باید دید با این شیوه مدیریتی سرنوشت تیم پرطرفدار تراکتور در سال‌های آتی چطور رقم خواهد خورد. هرچند که تیم مدیریتی مالک ثروتمند تبریزی‌ها تا کنون هم دسته گل‌های زیادی برای تراکتوری‌ها به آب داده.

استقلالی که خوب می‌برد

استقلال این روز‌ها علی رغم مشکلات فراوان بیرون زمین، در داخل زمین به خوبی عمل می‌کند و تاکنون امتیازات کافی برای کسب سهمیه آسیایی فصل بعد را بدست آورده و تا حدود زیادی خیالش از بابت حفظ رده سوم جدول راحت شده. شاگردان مجیدی در چند بازی اخیر، نشان دادند که مشکلات خط دفاعی خود برطرف کردند و بر خلاف اوضاع ناپایدار مدیریتی، درون زمین به ثبات تاکتیکی رسیده‌اند.

استقلال گل‌گهر

در مقابل تیم امیر قلعه نویی با همان فرمول همیشگی در این فصل باخت. گل‌گهری‌ها در این بازی هم دست و دلباز در خط حمله و پر اشتباه در خط دفاع ظاهر شدند و علی‌رغم اینکه در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما نتوانستند از این موضوع استفاده کنند و در نهایت روی اشتباهات فاحش دفاعی مغلوب حریف شدند. در پایان بازی کادر فنی گل‌گهر اعتراضات زیادی را به قضاوت بازی داشتند که این موضوع باز هم ضرورت ورود وی اِی ار به فوتبال ما را گوشزد کرد، هر چند امیدی به تحقق آن وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی