تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی گفت: آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد و همه موارد مطرح شده کذب است.

کد خبر: ۹۵۹۶۹
۱۷:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

آقای رئیسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد

دیدارنیوز - سید محمد حسینی در خصوص بحث کناره گیری نامزدهای جبهه انقلاب به نفع رئیسی اظهار کرد: توقعی که نیروهای انقلاب دارند این است که هر چهار کاندیدای دیگر به نفع آقای رئیسی کنار بروند و ما شاهد انجام یک وفاق باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدا هم قرار بر این بود که آقای رئیسی گزینه‌ی اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه‌ی پایداری و سایر تشکل‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به بقیه‌ی کاندیدا ها احترام می‌گذاریم و همه‌ی دوستان تلاش کرده و برنامه های خوبی ارائه کردند اما به نظر می‌رسد باید یکپارچه شویم تا رای‌ها در یک سبد ریخته شود و  رئیس جمهور با یک پشتوانه‎‌ی قوی کار کرده و در عرصه‌ی جهانی و داخلی بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد.

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی تاکید کرد: آقای رئیسی به هیچ وجه به نفع کسی کناره گیری نخواهد کرد و همه‌ی مسائل گفته شده در این خصوص کذب است و در همه‌ی نظرسنجی ها فاصله‌ی زیادی بین آقای رئیسی و سایر نامزدها وجود دارد.

وی در پایان در خصوص مصاحبه روز گذشته قاضی زاده هاشمی نیز گفت: آقای قاضی زاده امروز مصاحبه خود را تصحیح و تاکید کرد که نمی‌خواهد به جبهه انقلاب لطمه وارد کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی