تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آیت‌الله سعیدی:

مسئولان در حوزه‌های دینی که تخصص ندارند، اظهار نظر نکنند

‌آیت‌الله سعیدی با تأکید بر این‌که مسئولان نباید در حوزه‌های دینی که تخصص ندارند اظهار نظر و عقیده کنند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای حفظ منافع ملی مقتدرانه عمل کند.

کد خبر: ۹۵۳۵
۰۸:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت الله سید محمد سعیدی ‌روز سه شنبه در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان این‌که اساس رفتارهای دشمن در راستای شکستن ارکان الفت اسلامی است، اظهار کرد: با انسجام و الفت است که حریم مؤمن برای عبادت ذات اقدس خدا آماده می‌شود و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به تحریف‌های ایجادشده از سوی بنی‌امیه در تاریخ اسلام و احکام اسلامی اشاره کرد و افزود: قیام عاشورا اصالتی شد که امت اسلام با الهام از هویت آن همواره در مقابله با بدعت‌ها و انحراف‌ها از خود مقاومت صحیح نشان داده و ارکان طاغوت را سست کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در پناه همین آموزه‌های محرم شکل گرفت تا جایی که امام راحل صراحتاً فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است».

امام‌جمعه قم با تاکید بر اشارات قرآن کریم در عهدشکنی قوم یهود گفت: امت اسلام باید در مقابل دشمن که همان استکبار جهانی است، با انسجام و همدلی از کیان دین مبین اسلام دفاع کند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر این‌که مسئولان نباید در حوزه‌های دینی که تخصص ندارند اظهار عقیده کنند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای حفظ منافع ملی مقتدرانه عمل کند.

در این دیدار همچنین حشمت‌الله فلاحت پیشه به بررسی برخی از مهم‌ترین برنامه‌های کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پرداخت و عنوان کرد: موضوع زائران اربعین در دستور کار کمسیون امنیت ملی مجلس قرارگرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارتباط دینی و معنوی مؤمنان ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی را یک زنجیره طلایی توصیف کرد و گفت: اگر فقط بخواهیم آثار اقتصادی این زنجیره را موردبررسی قرار دهیم، 6 میلیارد دلار حداقل برداشت اقتصادی ایران اسلامی در این زنجیره طلایی است.

فلاحت پیشه به برخی از شایعه‌پراکنی‌های دشمن در ارتباط ملت ایران و عراق اشاره کرد و افزود: فعالیت دشمن در این حوزه برای تحت تأثیر قرار دادن همین 6 میلیارد دلار حاصل از این زنجیره طلایی است تا شرایط بر ایران اسلامی سخت‌تر شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی