تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انتشار ۲۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی

مدیرعامل شرکت مترو تهران از انتشار اوراق مشارکت سال ۹۹ به مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: «امیدواریم این کار به زودی انجام شود تا شاهد توسعه حمل و نقل عمومی باشیم.»

کد خبر: ۹۴۲۴۴
۱۳:۴۴ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

انتشار  اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی

دیدارنیوز ـ حدود ۲۲۰ میلیارد تومان از مبلغ فروش اوراق مشارکت ۹۸ توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت باقی مانده است و مدیران شهری تلاش می‌کنند با رفع موانع باقی مانده و آزاد سازی این مبلغ، پرونده اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ بسته شود.

همچنین به زودی اوارق مشارکت سال ۹۹ به مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان منتشر می‌شود که علی امام با اشاره به آخرین وضعیت انتشار اوراق گفت: «برای انتشار و فروش اوراق سال گذشته، بانک شهر به عنوان بانک عامل معرفی شده است و در صورتی که برخی روال اداری کار تسریع شود، امیدواریم تا قبل از شروع تابستان این کار انجام شود و مشکلات شبکه حمل و نقل عمومی تهران از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ منتفع شود.» به گفته او ۱۸۵۰ میلیارد تومان از مبلغ فروش اوراق مشارکت به توسعه مترو و ۴۵۰ میلیارد تومان هم به شرکت اتوبوسرانی اختصاص داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت مترو در پایان تاکید کرد: «کل بودجه اختصاص یافته به شرکت مترو در ۴۴ ماه گذشته، حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان بود که ۳۰ درصد آن از محل فروش اوراق مشارکت، ۳ درصد از محل اعتبارات تخصیصی دولت و مابقی را که حدود ۴۴۰۰ میلیارد تومان بود را شهرداری تهران تأمین کرده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی