تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ثبت‌نام جاماندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از فردا

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: با توجه به درخواست مکرر جاماندگان ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری، سایت «تهران من» از فردا یکشنبه نهم خرداد تا یکشنبه هفته آتی شانزدهم خرداد به منظور ثبت‌نام جاماندگان طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری باز می‌شود.

کد خبر: ۹۳۵۱۵
۱۵:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری

دیدارنیوز ـ به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «عمار سعیدیان‌فر» در این باره اظهار داشت: افرادی که تا دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به منظور دریافت کارت بلیت و طرح ترافیک در سایت تهران من ثبت‌نام کرده‌اند، نیازمند ثبت‌نام مجدد نیستند.

وی افزود: فرایند بررسی مدارک اصحاب رسانه در حال انجام است و در صورت نقص مدرک با پیامک به تلفن همراه متقاضی مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

سعدیان فر اضافه کرد: افراد مذکور باید نسبت به رفع نواقص و بارگذاری مجدد مدارک صحیح در حساب کاربری سایت تهران من اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک پایتخت خاطرنشان کرد: تخصیص نهایی سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری از ۱۶ خرداد امسال آغاز می‌شود و به افرادی که در سایت تهران من ثبت‌نام خبرنگاری نکرده باشند یا دارای نقص مدرک هستند، امکان تخصیص طرح ترافیک یا کارت بلیت خبرنگاری وجود نخواهد داشت.

هم اکنون ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودرو‌ها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح‌های ترافیکی پایتخت در روز‌های عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: طرح ترافیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی