تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده وزارت راه در ساخت بیمارستان امام‌خمینی خوی

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان آیت‌الله خویی تا 22 بهمن امسال افتتاح می شود.

کد خبر: ۹۲۷۲
۱۳:۰۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفرش به آذربایجان‌غربی از بیمارستان در دست ساخت آیت‌الله خویی شهرستان خوی بازدید کرد و قول داد وزارت بهداشت تمام تلاشش را برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان و افتتاح در ۲۲ بهمن انجام دهد.

قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: متاسفانه تلاش‌های زیادی برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان صورت گرفته بطوریکه پیشرفت انجام شده در ۲ سال گذشته به مراتب بیشتر از سالیان گذشته بوده است. امیدواریم با ادامه این روند ۲۲ بهمن امسال شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت در مورد عدم بهره‌برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: برخلاف اینکه وزارت بهداشت تمام وظایف خود در قبال تامین تجهیزات و ارائه کمک‌های لازم برای اتمام این بیمارستان انجام داده متاسفانه وزارت راه و شهرسازی در قبال انجام تعهدات خود بدقولی کرده و امروز شاهد پایان نیافتن بیمارستان امام و افتتاح نشدن آن هستیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش وزارت بهداشت اتمام عملیات احداث این ۲ بیمارستان و افتتاح آنان در ۲۲ بهمن امسال است.

وزیر بهداشت در مورد بسته‌های جدید و تعریفی وزارت بهداشت هم بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود در دولت، بسته جدیدی تعریف نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمام تعهدات و برنامه‌های قبلی وزارت بهداشت در حوزه سلامت انجام شود.

طی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی، اخرین وضعیت پروژه راکد بیمارستان 160تخت خوابی بیمارستان سلماس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی اصغری، فرماندار سلماس در گفت‌وگو افزود: عملیات عمرانی بیمارستان 160 تخت خوابی سلماس در 14 هزار مترمربع زیربنا و 12 بلوک در مهرماه سال 93 آغاز ولی متاسفانه در مهرماه سال95 متوقف شد و طبق براوردها حدود 60 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل و اتمام این پروژه مورد نیاز است.

اصغری با بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز استاندار آذربایجان غربی و پیمانکار این پروژه آخرین وضعیت موجود بررسی شد، افزود: مقرر شد هفته آینده طی جلسه‌ای در تهران در خصوص ارتقای تعداد تختهای این بیمارستان و نیز اتخاذ تدابیر لازم برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه تصمیم گیری شود.

فرماندار سلماس تصریح کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی سلماس از متوسط استانی و کشوری خیلی کمتر است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و بهره برداری از این بیمارستان در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی سلماس قدمی برداشته باشیم.

همچنین بنا بر قول مساعد دکتر هاشمی وزیر بهداشت مقرر شد یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم الانبیای سلماس اختصاص یابد.

همچنین مرکز اورژانس بیمارستان قمر بنی‌هاشم خوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

با حضور دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اورژانس ۴۵ تخت خوابه بیمارستان قمر بنی‌هاشم خوی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که در سال ۹۵ کلنگ زنی شده با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و در زیربنای ۲۳۸۰ مترمربع امروز در سفر وزیر افتتاح شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی