تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دلار از صحنه مبادلات جهانی حذف خواهد شد

‌فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال ناامید کردن و نفوذ بر عقاید و رفتار مردم است، گفت: مبلغان به‌دنبال ایجاد وحدت در جامعه باشند، چراکه در تفرقه هیچ خیری وجود ندارد.

کد خبر: ۹۲۰۴
۰۹:۱۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار مرتضی کشکولی در اولین همایش تبلیغی «میثم تمار» که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در اردیبهشت سال‌جاری ۴۰ میلیون در انتخابات شرکت کردند و جمهوریت نظام از حیث اصل دموکراسی تثبیت شد.

وی به شکست داعش در عراق و سوریه اشاره و با بیان این که داعش به دنبال حمله به ایران بود، افزود: از دیگر موفقیت‌های محور مقاومت آزادسازی زمین‌های عراق و سوریه بود.

کشکولی به بی‌تأثیر بودن تحریم و برجام در رفتار ایران اشاره و با ذکر این مطلب که دشمنان با برجام نتوانست ما را تسلیم کند به اثبات توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت: ما برای اولین بار با موشک مقر داعش در سوریه را زدیم این در حالی است که امنیت پایدار ایران زبانزد است.

فرمانده سپاه لرستان به پیوستگی ایران، عراق، سوریه و لبنان و همچنین به رخ کشیدن توان موشکی حماس اشاره و با ذکر این مطلب که برای اولین بار اف ۱۶ صهیونیست توسط محور مقاومت با موشک زده شد و کلاس فنی اف ۱۶ را پایین آورد، خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها در طول ۷۰ سال گذشته دائماً می‌گفتند که صهیونیست باید قدرت برتر باشد اما در این دوره امنیت اسرائیل به مخاطره افتاده و دشمنان به دنبال حفظ امنیت اسرائیل هستند.

وی با اشاره به اینکه از اول انقلاب تاکنون درصدی معاند وجود داشته است و در اغتشاشات سال گذشته شعارهای ساختار شکنانه گفته می‌شد با برگزاری انتخابات عراق در ۲۲ اردیبهشت امسال اشاره و افزود: با تمام فشارهای استکبار اکثریت کرسی‌ها با جبهه مقاومت و حشدالشعبی بود.

کشکولی به شکستن صف و جبهه سلطه استکبار اشاره و با ذکر این مطلب که امروز بسیاری از دولت‌های جهان همراه ایران هستند، ادامه داد: ضعف ارتش آمریکا در منطقه از دیگر عوامل شکستن صف و سلطه استکبار در منطقه است.

فرمانده سپاه لرستان به حذف آمریکا از معادلات راهبردی سوریه اشاره و افزود: ایران و روسیه در معادلات سوریه نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه دلار از صحنه مبادلات جهانی به‌عنوان تنها پول تسهیل‌کننده مبادلات جهانی حذف خواهد شد، افزود: امروز چین به دنبال معامله با یوان و هند به دنبال معامله با روپیه است.

کشکولی به متوسل شدن آمریکا به ری استارتی‌ها و منافقین اشاره و با بیان این که مردم درحالی‌که از گرانی ناراحت‌ هستند، اما یک نفر کف خیابان نمی‌آید، تصریح کرد: عملیات روانی با روان و افکار مردم کار دارد کمااینکه جنگ روانی تحت تأثیر قرار دادن و تحمیل اراده خود بر مخاطب و تشکیک در مواضع هدف عملیات روانی دشمن است.

فرمانده سپاه لرستان کمرنگ کردن امید در جامعه با استفاده از فضای مجازی را از اهداف عملیات روانی دشمن برشمرد و با بیان این‌ که مردم نسبت به اخبار فضای مجازی باورپذیر هستند، ادامه داد: باید کاری کنیم که مردم تمام اخبار فضای مجازی را در آن ‌واحد نپذیرند.

وی با اشاره به اینکه افراط در دل بستن به برجام توسط رئیس‌جمهور و دلدادگی به غرب باعث افزایش توقع بیشتر مردم شده است، تصریح کرد: سوء مدیریت و فعال شدن نفوذی‌ها به کشور لطمه می‌زند، این در حالی است که عملیات روانی دشمن نفوذ بر عقاید دینی و رفتار است.

کشکولی نقطه قوت کشور را وجود رهبری با فضایل انسانی و همراهی مردم برشمرد و گفت: امنیت پایدار و گسترش هژمونی در منطقه از دیگر عوامل قوت کشور است، کمااینکه اولین بار است که در پاکستان یک شیعه طرفدار محور مقاومت رأی آورد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره اقتدار زمینی، هوایی، دریایی، موشکی و سپاه قدس کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور ما ریشه‌دار است، چراکه ما در منابع زیرزمینی در رده‌های برتر جهان هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت بیان اهداف انقلاب اسلامی ایران، اهداف انقلاب را استقلال، آزادی و جمهوریت برشمرد و گفت: تبلیغ پیشرفت‌های انقلاب و تقویت روحیه مطالبه‌گری مردم از وظایف روحانیت است، البته مطالبه‌گری باید به‌دوراز جوسازی، توهین، تخریب و هوچیگری باشد.

وی با اشاره به این‌که عملیات روانی دشمن فقط یک بوق و کرناست و در آن هیچ چیزی وجود ندارد، بر ضرورت وحدت در برابر دشمن تأکید و تصریح کرد: وحدت همیشه پیروزی ساز است و در تفرقه چیزی وجود ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی