تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ممنوعیت سفر در تعطیلات عیدفطر/ سفر بین دو شهر یک استان هم ممنوع

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که مصوبه محدودیت سفر در تعطیلات عیدفطر منع تردد بین دو شهر از یک استان را نیز شامل می‌شود.

کد خبر: ۹۰۶۴۳
۱۰:۲۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

 سفر بین دو شهر یک استان هم ممنوع

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی درباره جزئیات بیشتر از اجرای طرح منع سفر در تعطیلات عید سعید فطر گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهر‌ها اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت سفر نه تنها بین استانی بلکه بین شهری هم هست، گفت: بنابراین تردد بین دو شهر در یک استان نیز در این مدت ممنوع خواهد بود و مشمول جریمه و اعمال قانون خواهد شد.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بار‌هایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

شیرانی درباره مبلغ جریمه نیز گفت: هدف از اجرای این مصوبه قطع زنجیره انتقال کرونا است از این رو ابتدا اقدام به اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان شده و در سطح جاده‌ها نیز ماموران پلیس با استقرار خود اقدام به توصیه کردن به مردم برای پرهیز از سفر خواهند کرد. اما در صورت عدم تمکین به مقررات و اصرار به انجام سفر نسبت به اعمال قانون نیز اقدام می‌شود که این مبلغ در شهر‌های گروه قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های گروه نارنجی و زرد پانصدهزارتومان است.

وی درباره نحوه اعمال قانون نیز گفت: کنترل تردد‌ها در این ایام هم به‌صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلفات انجام شده و هم با استفاده از تیم‌های استقراری پلیس و ماموران صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی