تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رستمی: مشکل قضایی دانشجویان بازداشتی در حال حل است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این نهاد و نظر مساعد مسئولان قضایی مشکل چند نفر از دانشجویان بازدداشتی در حال رفع شدن است.

کد خبر: ۸۹۰۹
۰۸:۲۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  درباره وضعیت جدید پرونده‌های دانشجویان بازداشتی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نظر مساعد مسئولان قضایی مشکل چند نفر از این دانشجویان در حال رفع شدن است.

حجت‌الاسلام رستمی پیش از این به فارس گفته بود که موضوع دانشجویان بازداشتی با رئیس قوه قضائیه مطرح شده و آیت الله لاریجانی با نگاهی مثبت و پدرانه با این مساله مواجه شدند.

وی همچنین از رافت و رحمت دستگاه قضایی و اغماض حداکثری در مورد رسیدگی به پرونده دانشجویان بازداشتی گفت و افزود: همه دستگاه‌های مرتبط با رویکرد حل مشکلات دانشجویان و کاستن از آسیب‌های وارده به این عزیزان به ماجرا ورود کرده اند.

حجت‌الاسلام رستمی همچنین از مجموعه‌های دانشجویی و دانشجویان خواسته بود با صبر و متانت به حل بهتر مسائل کمک کنند.

 به نظر می‌رسد با پیگیری‌های رئیس جوان نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین مواجه دلسوزانه و پدرانه آیت الله لاریجانی که مورد تاکید حجت اسلام رستمی بود، در آینده شاهد آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشتی باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی