تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

تاکید ظریف و رئیس جمهور قرقیزستان بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای تبادل نظر با مقامات قرقیزستان در بیشکک به سر می برد با صادیر چاپاروف، رئیس جمهور قرقیزستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دوکشور گفتگو کرد.

کد خبر: ۸۵۳۰۷
۱۷:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

تاکید ظریف و رئیس جمهور قرقیزستان بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه

دیدارنیوز - وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک انتخاب چاپاروف بعنوان رئیس جمهور قرقیزستان، به ظرفیت های موجود برای گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف اشاره و با قدردانی از رئیس جمهور قرقیزستان برای توجه به روابط دو جانبه، بر ضرورت پیگیری تصمیمات دور پیشین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور و همچنین آمادگی برگزاری اجلاس سیزدهم این کمیسیون تاکید کرد.

ظریف با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تمدنی دو کشور، رفاه، امنیت و آرامش مردم قرقیزستان را برای کشورمان با اهمیت ارزیابی کرد.

صادیر چاپاروف رئیس جمهور قرقیزستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری ها با کشورمان، وجود مراودات سیاسی و استمرار آن بین دو کشور را بیانگر علاقه دوطرف برای ارتقا سطح همکاری ها دانست و با ابراز خرسندی از روابط پارلمان های دو کشور، وجود ظرفیت بالا برای همکاری های اقتصادی خصوصا در حوزه های کشاورزی، دارویی و ساخت و ساز را مورد تصریح قرار داد.

رئیس جمهور قرقیزستان همچنین مراتب قدردانی خود از کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران در  زمینه کرونا را اعلام داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی