تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جان کري: نتانياهو فردي ضعيف، ترسو و دستپاچه است

جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا درصدد انتشار یادداشت هايي است که در آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جنگ 2014 ميلادي نوار غزه فردي ضعيف، ترسو و دستپاچه معرفي مي شود.

کد خبر: ۸۵۱۱
۱۰:۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سخنگوی ستاد شکست محاصره نوار غزه در توئیتی اعلام کرد جان کری درصدد انتشار یادداشت هايي است که در آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جنگ 2014 ميلادي نوار غزه فردي ضعيف، ترسو و دستپاچه معرفي مي شود.

ادهم ابوسلمیه افزود یادداشت ها و خاطرات بسیار مهمی از جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بزودی در چهارم ماه جاری منتشر می شود.

وي به نقل از جان کري افزود پس از ممنوعیت پروازها به اسرائیل به علت تهدید موشکی از سوی غزه با نتانیاهو دیدار کرده است و در اين ديدار جان کري برای نخستین بار نتانیاهو را دستپاچه، بیمناک و هراسان می بیند. کري در اين يادداشت ها مي نويسد دلم برایش سوخت زیرا تاکنون اینگونه وی (نتانیاهو) را ضعیف ندیده بودم. جان کری فاش کرد نتانیاهو پیش نویس توافقنامه محرمانه آتش بس با جنبش حماس در آن زمان ارائه کرده بود.

وی در سومین توئیت خود تاکید کرد سایر جزئیات مربوط به این یادداشت بزودی منتشر می شود و من معتقدم این یادداشت ها بسیار مهم است زیرا از خواری و ضعف و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی پرده بر می دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی