تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز خبر داد و گفت: اورژانس اجتماعی در همه ایام سال در روز‌های تعطیل، ایام کرونایی و تعطیلات نوروزی به خدمات خود ادامه داده و به طور مستمر وظایف خود را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۸۴۱۴۹
۱۱:۳۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز

دیدارنیوز ـ محمود علیگو افزود: اورژانس اجتماعی همواره خدمات خود را ارائه کرده و ساعت کاری و اقدامات آن با توجه به ایام سال تغییری پیدا نمی‌کند و در ایام نوروز خدمات خود را مانند گذشته ارائه می‌دهد و در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی از مردم خواست هرگونه کودک‌آزاری در خانه یا در خیابان را به اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ اطلاع دهند و گفت: همه تماس‌ها بدون آنکه هویت تماس‌گیرنده مشخص شود، فورا مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: اورژانس اجتماعی در زمینه‌های کودک‌آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمندآزاری، اقدام به خودکشی، تفکر خودکشی و خشونت خانگی و فرار از منزل و اموری از این دست فعالیت می‌کند.

علیگو پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که نیمی از تماس گیرندگان با شماره ۱۲۳، مزاحم هستند و ارتباطی با وظیفه اورژانس اجتماعی ندارند و فقط بخشی از تماس‌ها تبدیل به ماموریت و تشکیل پرونده می‌شود.

در حال حاضر ۳۶۰ مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور فعالیت دارند؛ همچنین ۲۵۶ پایگاه خدمات اجتماعی در ۳۱ استان کشور فعال است و خط تلفن فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی