تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نتانیاهو دروغ‌پردازی است که جز دغل‌کاری کالایی برای عرضه ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان گفت: این اقدامات دست و پا زدن‌های بی‌حاصل ورشکسته‌ای دروغ‌پرداز است که جز دغل‌کاری متاعی برای عرضه ندارد.

کد خبر: ۸۲۸
۱۰:۱۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بهرام قاسمی نمایش مضحک تبلیغاتی اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یکی از آخرین سریال‌های تکراری از نمایش‌های بی‌ثمر و شرم آور در خصوص برنامه هسته ای مخفی ایران را دست و پا زدن های بی حاصل ورشکسته ای دروغ پرداز و رسوا خواند که جز دروغ پراکنی و دغل کاری کالا و متاعی برای عرضه نداشته و ندارد.

این دیپلمات ارشد کشورمان  افزود: سران رژیم صهیونیستی بقای «رژیم نامشروع و دروغ بنیان» خود را در تهدیدانگاری با استفاده از شارلاتانیسم نخ‌نمای عصر جاهلیت و بی خبری افکار عمومی جهانیان می بینند که بیهودگی و بی ثمری آن بیش از پیش آشکار است.‌ او و رژیم کودک کش و رسوای رژیم صهیونیستی باید به این فهم و درک اولیه رسیده باشند که مردم جهان از فهم، آگاهی و شعور کافی برخوردارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی