تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بیماری نجفی تنها علت استعفا؟

کد خبر: ۷۹
۱۶:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد نجفی از مدتی قبل تصمیمش برای استعفا را گرفته بود.

 
علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: به نظر می‌رسد نجفی از مدتی قبل تصمیمش برای استعفا را گرفته بود، چرا که ماجرای بیماری او مربوط به یک ماه اخیر است و فشار‌های وارده بر شهرداری هم مزید برعلت این اتفاق شده است.

وی افزود: بیماری نجفی واقعیت دارد و برخلاف تصور عده زیادی ساختگی نیست، اما این حرف که تنها مسئله بیماری نیست هم درست است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر صرفا مسئله بیماری بود بالاخره او کنار نمی‌رفت، اما طبق جمع‌بندی‌هایی که داشت مشخص شد که نمی‌خواهد در شهرداری بماند، هر چند که برخی از اعضا به ماندن او اصرار دارند، اما من فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد.

اعطا تصریح کرد: بالاخره مسئله استعفا یک بار برای همیشه باید جمع می‌شد، در این مدت بار‌ها حرف استعفا و برکناری نجفی زده شده بود. در واقع استعفا تمام مدت ۷ ماه بر شهرداری تهران سایه انداخته بود، هر بار هم یک تاریخی را برای آن اعلام می‌کردند.

وی افزود: استعفای نجفی چیزی از اقتدارش کم نمی‌کند و با ماندنش حداقل بحث استعفا جمع می‌شود و دیگر کسی وعده نمی‌دهد که فلان ماه نجفی از شهرداری می‌رود. با همه این اوصاف من انتظار ماندن او را ندارم، مگر اینکه در این تعطیلات نوروز اتفاق ویژه‌ای بیفتد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی