تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دلیل عدم حضور مشایی و وکلایش در دادگاه امروز

وکیل مدافع اسفندیار رحیم‌مشایی درباره علت عدم حضور موکلش در دادگاه امروز توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۷۸۲۴
۱۱:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدعلی اصغر حسینی در خصوص دلایل شرکت نکردن اسفندیار رحیم مشایی در جلسه دادگاه امروز اعلام کرد: آقای مشایی به دلیل اینکه شرایط و تمهیدات قانونی لازم از جمله عدم ابلاغ درست کیفرخواست به متهم صورت نگرفته و این موضوع برای تشکیل جلسه توسط دادگاه رعایت نشده بود در جلسه امروز حاضر نشدند.

وی افزود: دومین ایراد اساسی این است که متهم دوم پرونده، آقای جوانفکر هستند و اتهام اصلی آقای مشایی هم این است که با ایشان برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور تبانی کرده‌اند و طبق ادعای کیفرخواست مبنی بر آتش زدن حکم کیفرخواست آقای بقایی، برای آقای جوانفکر احضاریه‌ای صادر نشده و بنابراین بدون حضور ایشان تشکیل جلسه دادگاه قانونا منتفی است.

وکیل‌مدافع رحیم‌مشایی خاطرنشان کرد: چون آقای مشایی نتوانستند با وکلای خود ملاقات کنند و در رابطه با کیفرخواست صحبت کنند و دسترسی وکلای ایشان به پرونده حدود یک هفته است که امکان‌پذیر شده و با توجه به عدم مطالعه کامل آن در دادگاه امروز حضور نیافتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی