تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مقامات ارشد صهیونیست اعلام کردند؛

اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین این رژیم گفت: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم.

کد خبر: ۷۶۳۳۶
۱۴:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین

 

دیدارنیوز ـ العهد در مطلبی با اشاره به ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابله با موشک‌هایی که از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده، آورده است: چرا گنبد آهنین در مقابله با موشک‌های شلیک شده از غزه شکست خورد؟ منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و سرهنگ «کوخاف» فرمانده نظامیان پدافند این رژیم ضمن بازدیدی از واحد‌های پدافند هوایی به واکاوی دلایل عدم رهگیری موشک‌های شلیک شده از غزه از سوی گنبد آهنین پرداختند.

العهد نوشت: تحقیقات مشخص ساخت که در هر حادثه‌ای عوامل مختلف فنی دخیل هستند که مانع عمل گنبد آهنین می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اذعان کرد: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم و به تحقیقات ادامه خواهیم داد.

وی در عین حال مدعی شد: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از حریم هوایی مان به کار می‌گیریم.

العهد گزارش داد: همچنین نتایج اولیه تحقیقات درباره شلیک تانک اسرائیلی به سوی مرکز دیده بانی حماس در غزه بر خلاف دستورات، منتشر و مشخص شد که شلیک در نتیجه سو برداشت افسر اسرائیلی از طریق بی سیم بوده است و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و به آن به شکل جدی می‌نگرد و آنرا خطرناک می‌داند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی