تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر

لاریجانی: دفتر مستقل نیاز نیست، پیشنهاد را به کمیسیون‌ها بفرستید

News Image Lead

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شرایط فعلی شرایط جنگ اقتصادی است، گفت: ما در این جنگ اقتصادی نیازمند یک اتاق مقابله در مجلس و سایر دستگاه‌ها هستیم.

کد خبر: ۷۴۱۹
۰۹:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر مستند به آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی شما یکم مردادماه در پاسخ به تذکر من گفتید قرار است سایتی برای دریافت نقطه نظرات نمایندگان در مورد مشکلات مختلف کشور راه‌اندازی شود. مردم هم پیشنهادات و راهکارهایی دارند. اگر ما قبول داریم که جنگ اقتصادی وجود دارد باید اتاق مقابله‌ای را در مجلس و دستگاه‌های دیگر داشته باشیم.

وی ادامه داد: از رییس جمهور انتظار داریم به استان‌ها هم تفویض اختیار کند. مردم سوال می‌کنند اموالی که احتکار می‌شود و گرفته می‌شود کجا می‌رود؟ قرار بود این موضوع در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مطرح و نتیجه به نمایندگان اطلاع داده شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع مطرح شد و ما گفتیم راه‌اندازی دفتر مجزا به مصلحت نیست، چرا که کمیسیون‌ها را محدود می‌کند، لذا قرار شد پیشنهادات به کمیسیون‌ها ارائه شود و در کمیسیون‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی