تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

فعال اصلاح‌طلب: بخشی از تخریب‌ها علیه دولت، انتخاباتی است

دبیرکل حزب ترقی ایران با بیان اینکه تخریب‌ها علیه دولت توسط یک جریان صورت می‌گیرد، بخشی از این تخریب‌ها را مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عنوان کرد.

کد خبر: ۷۴۱۴۳
۰۹:۰۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ بابک آذرباد، روز شنبه در گفتگویی با اشاره به توهین برخی از نمایندگان مجلس علیه رییس‌جمهوری، اظهار کرد: کار نمایندگی بیش از هر چیز قانونگذاری است نه اینکه با در اختیار گرفتن تریبون مجلس، به نهاد‌های رسمی مملکت و خصوصا آن‌هایی که از طرف مردم انتخاب شده و مورد تایید رهبری نیز هستند، توهین کنند.
 
دبیرکل حزب ترقی ایران، بخشی از تخریب‌ها علیه دولت را مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: برخی مشکلاتی را که دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند دستاویز قرار داده و به نوعی می‌خواهندرقیب را بکوبند؛ بنابراین اقدامات آن‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا اینکه بخواهند وارد مسائل دیگری شوند.
 
آذرباد افزود: افرادی که اینگونه تخریب‌ها را علیه دولت روحانی انجام می‌دهند، می‌خواهند با سوءاستفاده از این حملات به مقاصد خود برسند.
 
وی با بیان اینکه تخریب‌ها علیه دولت از سوی یک جریان صورت می‌گیرد نه صرفا از سوی تعدادی افراد، به سفر‌های استانی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: باید ببینیم این سفر‌های استانی با چه اهدافی صورت می‌گیرد و این موضوع از چشم ناظران پنهان می‌ماند یا خیر.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی