تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تقاضای سکه فروکش کرد

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش حباب قیمت سکه خبر داد و اعلام کرد که اکنون این حباب به ۴۰ هزار تومان رسیده و از التهابات و تقاضا در بازار کاسته شده است.

کد خبر: ۶۹۶
۱۲:۱۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عضو هیات مدیره اتحادیه طلا در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: هفته گذشته با توجه به اینکه تا حدودی از تنش‌های سیاسی کاسته شد، قیمت طلای جهانی رو به کاهش رفت و از طرفی به دلیل اشباع بازار از نظر سکه، مقدار تقاضا نیز کاهش یافت و سبب شد که در بازار داخلی روند قیمت طلا و سکه رو به کاهش برود.

وی افزود:‌ در بازار سنتی با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و کاهش تقاضا و از طرفی ثبت نام و پیش فروش متنوع سکه توسط بانک مرکزی، نیاز جامعه از خرید سکه کاسته شد و التهاب بازار نیز کم شد. این کاهش تقاضا باعث شده که قیمت سکه به پایین‌ترین حد خود در چند هفته اخیر و حباب آن به حداقل برسد.

به گفته کشتی‌آرای، در حال حاضر قیمت سکه حدود ۴۰ هزار تومان حباب دارد که این عدد حداقل حباب در چند ماه اخیر است و به نظر می‌رسد که در حال حاضر قیمت‌ها منطقی و برابر با قیمت جهانی است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا درباره تاثیرات خروج احتمالی دولت آمریکا از برجام بر بازار طلا و سکه گفت: تا این لحظه مسئله تصمیم ترامپ در خصوص برجام هیچ تاثیری روی بازار نداشته است، چون فاصله زیادی تا اعلام این تصمیم باقی مانده و باید صبر کرد و دید در روزهای آینده تحلیل سیاسی چه سمت و سویی خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی