تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انتقاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان در پذیرش بیماران کرونایی انتقاد کرد.

کد خبر: ۶۳۲۲۲
۲۳:۲۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

انتقاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی

 

دیدارنیوز ـ  شکرالله سلطان‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه در شورای تأمین آبادان مصوب شده بود که در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران مبتلا به کویید ۱۹، بیمارستان امام خمینی (ره) به‌عنوان بیمارستان معین دوم همکاری خود را به شکل کامل آغاز نماید، اما امروز شاهد هستیم که این بیمارستان تنها ۳۰ تخت را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

 

وی در همین خصوص اضافه کرد: تأکید هر روزه ما این است که دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به بار بالای ابتلا به کویید ۱۹ در روز‌های گذشته، به‌تن‌هایی توان مقابله با این اپیدمی را ندارد و در این بین پایبند نبودن مجموعه‌هایی مثل نفت به مصوبات قبلی، شرایط را برای ما به‌مراتب سخت‌تر می‌کند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اگر بیمارستان نفت نسبت به مصوبات شورای تأمین شهرستان مقید نباشد مجبور می‌شویم که بیمارستان شهید بهشتی را به‌عنوان بیمارستان معین دوم به کار بگیریم که این موضوع تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی به‌عنوان بیمارستان معین بیماران مبتلا به کویید ۱۹، بار بقیه درمان شهر به دوش ۲ بیمارستان ۱۷ شهریور و نفت خواهد افتاد که با توجه به توان و دولتی نبودن این ۲ بیمارستان، با مشکلات به‌مراتب حادتری مواجه می‌شویم.

 

سلطان‌زاده تصریح کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت پیش از این، با خرید تجهیزاتی مثل ونتیلاتور همکاری خوبی را با ما داشت و انتظار این است که در شرایط فعلی نیز ضمن پایبند بودن به تعهدات خود، دانشکده علوم پزشکی را تنها نگذاشته و نهایت همراهی را داشته باشد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: باز هم از تمام مردم منطقه می‌خواهیم که برای حفظ جان خود به‌غیراز موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا شرایط بحرانی فعلی، بدتر از این نشود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی