تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

باز هم اقدامات داوطلبانه خیران مدرسه‌ساز

خیران مدرسه‌ساز استان آذربایجان غربی ۳۰ مدرسه به زیربنای ۱۷ هزار و ۴۱۷ مترمربع در سال ۹۶ به فضاهای آموزش اضافه کرده‌اند.

کد خبر: ۵۸۳۷
۰۸:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ. مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان‌غربی اعلام کرد که خیران مدرسه‌ساز استان ۳۰ مدرسه به زیربنای ۱۷ هزار و ۴۱۷ مترمربع در سال ۹۶ به فضا‌های آموزش اضافه کرده‌اند.

قهرمان رحمانی با بیان اینکه تعداد کل مدارس در آذربایجان غربی ۴ هزار و ۴۸۶ آموزشگاه است اظهار کرد: تعداد ۱۱۳۴ ساختمان آموزشی در استان نیازمند مقاوم‌سازی است و ۱۳۴۵ ساختمان آموزشی نیز تخریبی و فرسوده است.

وی درباره مدارس نوسازی و مرمت‌شده آذربایجان غربی گفت: ۶۰ باب پروژه احداثی و تکمیلی در دست اقدام است که در هفته دولت تحویل داده می‌شود و ۳۲ پروژه تخریب و بازسازی نیز استان در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان غربی گفت: اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی هزینه شده مدارس استان در سال ۹۶ مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بود.

وی تاکید کرد: همچنین اعتبار تخصیص‌یافته برای تخریب و بازسازی در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۶۰۷ میلیون و ۷۴۴ هزار ریال بوده است که مبلغ ۴۵ هزار و ۸۳۶ میلیون ریال افزایش یافته است.

رحمانی با بیان اینکه در سال جاری خیران ۱۲۳ کلاس درس به فضای آموزشی استان افزوده‌اند، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و کاهش تخصیص عمده مشکلات این اداره کل در خصوص تجهیز و نوسازی مدارس در سطح استان است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی