تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

درخواست فدراسیون فوتبال از اعضای مجمع برای اصلاح اساس نامه

دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساس نامه ارسال کرد.

کد خبر: ۵۷۵۹۰
۱۵:۲۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درخواست کرد که نظرات و پیشنهادات خود را درباره اصلاح اساس نامه فدراسیون فوتبال، مصوب سال ۱۳۹۰ به صورت کتبی و رسمی از طریق آدرس ایمیل دبیرخانه مجمع congress@ffiri.ir ارسال کنند تا بررسی های قانونی طبق چارچوب اساسنامه استاندارد اعلامی از سوی فیفا صورت گیرد. براین اساس،آخرین فرصت دریافت پیشنهادات روز ۲۷ فروردین ماه ۹۹ خواهد بود.

پس از جلوگیری فیفا از برگزاری انتخابات ریاست و هیات رئیسه این فدراسیون در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸، تغییراتی در دبیرکلی این مجموعه به وجود آمد و در نهایت مهدی محمدنبی جایگزین ابراهیم شکوری شد و در روزهای گذشته جلساتی برای بازنگری در اساس نامه و اخذ تایید فیفا برای برگزاری انتخابات برگزار شد.
 
درخواست فدراسیون فوتبال از اعضای مجمع برای اصلاح اساس نامه
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی