تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

احمد خاتمی: ۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خواهد شد

 عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد، گفت: مهم این است که خداباور باشیم.

کد خبر: ۵۵۹۴
۱۲:۲۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم  حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد: ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است، امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

وی تصریح کرد: خداباوری باید همراه با ولایتمداری باشد. ۴۰ سال کشور آسیب ندید و به یاری خداوند چهل سال‌های دیگر هم خواهد آمد و نسل‌های دیگر هم خواهند دید که با همراهی توحید و ولایت انقلاب آسیب نمی‌بیند. 

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امام رضا (ع) میزبان کشور ایران است، برخی تعبیر می‌کنند که امام رضا (ع) مهمان کشور ماست درحالیکه ما بر سر سفره امام رضا(ع) نشسته‌ایم و بلاها از این کشور به خاطر امام رضا (ع) دفع شده و به یاری خداوند دفع می‌شود و به قول امام(ره) مرکز ایران آستان قدس رضوی است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در شرایط بسیار خطیر و  گردنه سختی قرار داریم امروز انقلاب اسلامی در مصاف با تمام کفر قرار گرفته، همه را بسیج کردند علیه این ملت، آمریکا راس استکبار است که بدعهدی و شیطنت آن را دیده‌اید و می‌بینید.

وی ادامه داد: شما مقاومت کنید و با خدا آشتی باشید، نقشه‌های دشمنان به شما آسیب نمی‌زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یک رئیس جمهور تازه به دوران رسیده مثل لات‌های چاله میدان وارد صحنه شده و اتحادیه اروپا هم مرعوب این دیوانه است. از برجام ۸۰ درصد مربوط به آمریکا و ۲۰ درصد مربوط به اتحادیه اروپا بود، اینها هم از آمریکا می‌ترسند و ترس هم نباشد همفکر با امریکا هستند. 

آیت الله خاتمی افزود: در نهایت فرانسه و آلمان در کنار ملت ایران نیستند، آنچه در این عرصه بسیار مهم است و ۴۰ سال تجربه شده آن است که با اعتماد به ذات مقدس ربوبی و با تکیه بر او پیش برویم. ۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد آنچه مهم است اینکه خداباور شویم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی