تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
سخنگوی شورای شهر دامغان:

ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی درون و بیرون شهری دامغان تعطیل شد

رئیس و سخنگوی شورای شهر دامغان گفت: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع این زنجیره تا اطلاع ثانوی ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهرداری دامغان تعطیل شد.

کد خبر: ۵۵۴۷۹
۱۳:۳۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی درون و بیرون شهری دامغان تعطیل شد

دیدارنیوز ـ رضا زارع زاده گفت: تاکید بر اصل" در خانه می مانیم" از مهمترین مواردی است که می‌تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کند و باید در شرایط فعلی مقدم بر همه اقدامات روزمره باشد .

 

وی افزود : در جلسه ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته در فرمانداری دامغان مقرر شد از مجموع ماسک های تولیدی کارخانه دیباج بخشی به شهرستان اختصاص یابد تا از طریق داروخانه ها و مراکز مجاز دیگر بین شهروندان توزیع شود.

 

رئیس شورای شهر دامغان بیان کرد : سیستم اتوبوسرانی و مینی بوس رانی درون شهری و روستاها ( مربوط به سازمان حمل و نقل شهرداری) کلاً تعطیل شد؛ چون با سیاست واصل« در خانه می مانیم » مغایرت دارد و به نوعی محل تجمع افراد و انتقال ویروس کرونا می باشد.

 

وی اظهار داشت : استقرار و نصب هرگونه چادر اقامتی در پارک ها و خیابان های شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

 

رضا زارع زاده تصریح کرد : همچنین در جلسه روز گذشته مصوب شد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر حتی المقدور رنگ و صبغه و محتوای مقابله با کرونا به خود گیرند و خیابان ها و معابر شهری همچنان به طور روزانه محلول پاشی و ضدعفونی شوند .

 

سخنگوی شورای شهر دامغان گفت : باید از ظرفیت خیرین شهرستان برای تامین نیازهای ضروری بهداشت و درمان و مقابله باکرونا استفاده شود و تاکنون نیز حمایت خیرین جهت مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی