تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در پی شیوع کرونا؛

رشد منفی ورودی و خروجی خودرو‌های سواری به چهارمحال‌وبختیاری در یک‌ماه اخیر

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از رشد منفی ورودی و خروجی خودرو‌های سواری به استان در یک‌ماه اخیر خبر داد و گفت: آمار تردد خودرو‌های ورودی و خروجی به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه الی ۱۹ اسفندماه به ترتیب به عدد منفی ۱۴ درصد و منفی ۱۰ درصد رسیده است.

کد خبر: ۵۵۲۲۳
۱۵:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

رشد منفی ورودی و خروجی خودرو‌های سواری به چهارمحال‌وبختیاری در یک‌ماه اخیر

دیدارنیوز ـ شهرام ندیمی اظهار کرد: از تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه الی ۱۹ اسفندماه حدود یک‌میلیون و ۱۳۰ هزار خودرو به چهارمحال و بختیاری تردد داشته‌اند و بیش از یک‌میلیون و ۹۴ هزار خودرو از استان خارج شده است.

 

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمار تردد خودرو‌های ورودی به مرکز شهرکرد یک‌میلیون و ۳۲ هزار و ۱۷۴ تردد و آمار خروجی خودرو‌ها در این مدت زمانی حدود یک‌میلیون و ۹ هزار و ۸۳۱ تردد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه آمار تردد خودرو‌های ورودی و خروجی به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب به عدد منفی ۱۴ درصد و منفی ۱۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: آمار تردد خودرو‌های ورودی در سال گذشته در این تاریخ ۱۱۴ هزار و ۶۴۱ و خروجی یک‌میلیون و ۲۲۱ هزار و ۶۰۵ تردد بوده است.

 

ندیمی خاطرنشان کرد: محور شهرکرد به سورشجان و بالعکس در یکماه گذشته پرتردد‌ترین محور در چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی