تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هواشناسی تهران

وزش باد شدید در پایتخت تا آخر هفته

احتمال وزش باد نسبتا شدید و شدید برای برخی از مناطق تهران به ویژه در ارتفاعات از امروز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری وجود دارد.

کد خبر: ۱۷۲۳۴۸
۱۷:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

وزش باد شدید در پایتخت تا آخر هفته

دیدارنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از آنجا که هشدار سطح زرد برای این استان پیش‌بینی شده است احتمال وزش باد نسبتا شدید و شدید برای برخی از مناطق تهران به ویژه در ارتفاعات از امروز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری وجود دارد.

با توجه به هشدار سطح زرد تا روز پنجشنبه در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال آن از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی و در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی شده است.

براساس نقشه‌های پیش‌یابی در اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان تا پایان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در برخی ساعات همراه با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در همین راستا برای این کلانشهر از امروز سه‌شنبه ۲۷ تا شنبه ۳۱ شهریورماه پیش‌بینی هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

همچنین این اداره کل برای دیگر شهر‌های استان تهران نیز هوای صاف همراه با باد شدید را پیش‌بینی کرده است که در ارتفاعات احتمال شدت باد بیشتر از دیگر مناطق وجود دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی