تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته؛

راه ارتباطی ۳۰۲ روستا در آذربایجان غربی بازگشایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته راه ارتباطی ۳۰۲ روستا توسط راهداران استان بازگشایی شد.

کد خبر: ۵۲۶۹۱
۱۳:۳۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

راه ارتباطی ۳۰۲ روستا در آذربایجان غربی بازگشایی شد

دیدارنیوز ـ ارسلان شکری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی و روستایی استان آمار روستا‌های مسدودی را ۱۹۷ روستا اعلام کرد و ادامه داد: ۵۷ روستا در شهرستان ارومیه، ۱۵ روستا در شهرستان مهاباد، ۱۵ روستا در شهرستان سردشت، ۶۵ روستا در شهرستان پیرانشهر، ۸ روستا در شهرستان سلماس، ۱ روستا در شهرستان تکاب، ۱۴ روستا در شهرستان اشنویه، ۲ روستا در شهرستان شاهیندژ، ۳ روستا در شهرستان خوی و ۱۷ روستا در شهرستان چالدران هستند که تا فردا بصورت کامل بازگشایی خواهند شد.
 
وی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف به میزان ۱۲ ساعت در ۶ محور شریانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۴۸ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۱۲ نفر از همکاران راهداری با ۶ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی