تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اجرای طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از انجام ۶۴ پلاک کاداستر اراضی ملی در مساحت ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان خبر داد.

کد خبر: ۵۲۳۵۵
۱۰:۲۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

اجرای طرح کاداستر در ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان

دیدارنیوز ـ پیمان فقیه، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۴ پلاک کاداستر اراضی ملی انجام شده است، گفت: مساحت این طرح ۱۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی استان است.
 
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۱۶۰ هکتار استعداد یابی و تخصیص اراضی ملی هم انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۰ هکتار طبق ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و به منظور توسعه روستایی به بنیاد مسکن تخصیص یافته است.
 
این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۶۴ هکتار از این اراضی جهت شرکت دام پروری صنعتی در کوشک آباد خدابنده تخصیص یافته است، ادامه داد: ۱/۲ هکتار هم به عرصه توسعه‌ای سرنگ شفای ایرانیان اختصاص یافته است که این موارد از جمله شاخص‌ترین تخصیصات اراضی ملی است.
 
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری زنجان به پیشرفت ۶۰ درصدی طرح‌های این معاونت اشاره کرد و افزود: امسال از محل صندوق توسعه ملی ۷۰۰ میلیون تومان برای حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در نظر گرفته شده است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی