تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

۳۲۰ هزار مددجو پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی

معاون مدیریت توسعه منابع انسانی بهزیستی کشور گفت: ۳۲۰ هزار مددجو پشت نوبت دریافت خدمات هستند.

کد خبر: ۵۲۱۴
۱۴:۵۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عباس پاشا در افتتاح پروژه اورژانس اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار کرد: برابر با قانون برنامه ششم، ماده ۷۹ و تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۷ حدود ۳۲۰ هزار نفر مددجو در سراسر کشور ثبت نام کرده اند که با تصمیماتی که در روش اجرایی گرفته خواهد شد و بودجه‌هایی  که در این خصوص به کمیته امداد و سازمان بهزیستی داده خواهد شد، به محض اجرا شدن، اقدامات پرداخت آغاز خواهد شد.

وی در خصوص تجهیز ساختمان بهزیستی شهرستان اسفراین، عنوان کرد: بودجه سازمان بهزیستی کشور عدم تمرکز است و استان ها خودشان بودجه های عمرانی و تملک دارایی دارند و با رایزنی مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با استانداری باید این موضوع پیگیری شود.

عباس پاشا در رابطه با آسیب های اجتماعی موجود در کشور، بیان کرد: در جامعه ۸۰ میلیونی کشور آسیب های اجتماعی فراوانی مانند اعتیاد، کودک آزاری، زن آزاری و ... وجود دارد که امروز با مداخلاتی که سازمان بهزیستی کشور انجام داده است، سعی بر این است که این آسیب ها کاهش پیدا کند و اورژانس اجتماعی که امروز افتتاح خواهد شد، یکی از آن اقدامات است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی