تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کلاهبرداری در پوشش اعزام دانشجو به خارج از کشور

News Image Lead

اعضای باندی که با تأسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور، بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، به دست کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

کد خبر: ۵۱۰۴
۱۰:۴۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سرهنگ سعید بالش‌زر، رئیس‌پلیس آگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در پی طرح شکایت‌هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی درباره اخذ وجوه چند 10‌میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه‌های خارج از کشور از سوی یک شرکت، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در ابتدا استعلام‌های لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان درباره وضعیت ثبتی شرکت مدنظر به انجام رسید و مشخص شد این شرکت صرفا خدماتی بوده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارج از کشور است.

رئیس‌پلیس آگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد ادامه داد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبلیغات سوء مبنی‌بر اعزام دانشجو به خارج از کشور، حدود سه ‌میلیارد و 150‌میلیون ریال از شاکیان دریافت کرده بودند، اما دانشجویی به خارج اعزام نشده بود. سرهنگ بالش‌زر بیان کرد: مأموران سه عضو این باند کلاهبردار را دستگیر کردند و به مراجع قضائی تحویل دادند.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی