تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

بازگشت ۸۶ واحد صنعتی در آذربایجان غربی به چرخه تولید طی سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ۳۰ درصد از واحد‌های صنعتی راکد استان قابلیت احیا دارند.

کد خبر: ۴۸۸۶۶
۱۱:۵۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

بازگشت ۸۶ واحد صنعتی در آذربایجان غربی به چرخه تولید طی سالجاری

دیدارنیوز ـ علی عبدلی با اشاره به اینکه از تعداد ۲۰۷۱ قرارداد منعقد شده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان میزان ۱۳۰۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: از مجموع واحد‌های به بهره برداری رسیده در استان تعداد ۳۹۴ واحد غیر فعال هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه در شهرک‌های صنعتی استان تعداد ۲۲هزار و ۶۷۸ نفر مشغول به کار هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عمده مشکل واحد‌های صنعتی سرمایه در گردش و گرانی مواد اولیه است.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی یاد آور شد: با توجه به اینکه هدف دولت در سال رونق تولید کمک به احیا و کمک به تولیدات شهرک‌های صنعتی است درسال جاری تعداد ۸۶ واحد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشته اند.
 
 عبدلی در خصوص مشکل آب شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه نیز اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب این شهرک با اختصاص اعتبار بالغ بر ۳۰میلیارد ریال در حال حاضر پیشرفت ۹۰درصدی دارد که تا پایان سال شاهد بهره برداری از این تصفیه خانه خواهیم بود.
 
 وی با تاکید بر اینکه در خصوص موضوع تخصیص آب در شهرک صنعتی شماره ۳ هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: اخیرا با خرید یک حلقه چاه که در حال اتصال به شبکه اصلی است مشکل تمامی صنعتگران این شهرک برطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی