تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم:

حاج قاسم خدایی بود، خدا هم به او عزت داد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم عزتی که خداوند به سردار سلیمانی داد را مزد اخلاص و خدایی بودن ایشان دانست.

کد خبر: ۴۷۷۳۸
۱۶:۱۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

حاج قاسم خدایی بود، خدا هم به او عزت داد

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و شهدای محور مقاومت در قم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم بیان می‌فرماید که «إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعاً هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ». یعنی خداوند است که بندگان خود عزت می‌دهد.
 
وی افزود: هر کسی به خدا متصل شود به همان اندازه خداوند به او عزت می‌دهد. به همان اندازه‌ای که متصل شود قیمت و ارج پیدا می‌کند.
 
مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: استاد علامه جعفری در یک سمیناری مورد این پرسش قرار گرفت که ارزش و مقدار انسان به چیست؟ ایشان بیان کرد که ارزش انسان به آن چیزی که دوست دارد.
 
وی افزود: حاج قاسم انسان خدایی بود و این قیمتی که می‎بینیم کسی جز خدا نمی‎تواند بدهد. غیر از شهادت هیچ چیزی مزدی شایسته و زیبنده او نبود. با هیچ همایشی نمی‌شد قدر ایشان را دانست.
 
طاهری بیان کرد: فضایی که پس از شهادت ایشان ایجاد شد در واقع یک حرکت جهانی است. این بزرگان هم سعید زندگی کردند و هم مرگ سعیدی داشتند و مرگ آن‌ها نیز برکت است. اعتقاد داریم که انقلاب امام خمینی با امثال حججی و حاج قاسم دوباره حیات می‌گیرد.
 
وی گفت: این‌ها نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) است. این وحدت و همدلی که بین کشور‌های اسلامی و مردم مقاومت روی داده است این فرموده رهبری که آمریکا رو به افول است و اسراییل ۲۵ سال دیگر را درک کنیم. اتفاقاتی که در این روز‌ها در ایران و عراق و کشور‌های دیگر شاهد هستیم نشان دهنده تحقق وعده غریب ظهور است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی