تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

واکنش تئاتری‌ها به شهادت سردار سلیمانی

خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای با بیش از پنج هزار امضا صادر کرد.

کد خبر: ۴۷۳۸۲
۱۴:۱۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در متن بیانیه خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چنین آمده است:

«شهادت هنر مردان خداست.

ترور پلید است و پلیدی به دنبال نابودی و جنگ است. اینک که قدرت‌طلبی امپریالیسم جهانی با ترور مردان بزرگ وطن همچنان ناامنی خاورمیانه و جهان را طلب می‌کند ما هنرمندان تئاتر هم‌صدا با ملت ایران این شقاوت و کینه را محکوم و با صدای بلند اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان صلح جهانی اینگونه محقق نخواهد شد.

بدون تردید اینگونه اقدامات ماجراجویانه تنها با هدف جنگ‌طلبی جهانی و توطئه برای استقلال و آزادی یک ملت باعزت است که برای نیل به استقلال خون‌های زیادی را نثار کرده است.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محکوم بوده و این محکومیت به معنای نابودی نگاهی است که به دنبال حذف مقامات بلندپایه یک کشور  دست به جنایت و ترور می‌زند.

ما هنرمندان جامعه تئاتر ایران همپای ملت مبارز ایران ضمن محکومیت این ترور و جنایت بزرگ بشری، حمایت خود را از آرمان و ارزش‌ها و راه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعلام می‌داریم.»

جمع‌آوری امضا برای این بیانیه توسط روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی همچنان ادامه دارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد.
- شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد .
- شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد .
- شاید این پریشان پندارخودشیفته با تصور مقاوم سازی روان سرکوب شده اش با هدف جلوگیری وخنثی سازی توان پیشگامی ایران درتمامی جبهه های ضد تروریستی منطقه ، دست به ترورسردار زده تا به خود روحیه ای داده باشد.
- شاید این مضطرب دوره گرد ، از آن هم متوهم ترشده باشد و به تصور ضربه زدن به ما ، به ملت ایران ، به ملت زینبی- جهان آراها ، حسینی- همتی ها ، علی اکبری- فهمیده ها ، عباسی- باکری ها ... دستی دراز کرده باشد ...
اما این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به تو زد. به استکبارت ، به امپریالیستت ، به جهانخواری هایت ، به گردنکشی هایت ، به بزرگ پنداریهایت ، به خودنمایی هایت ... که این همان درسی است که میثم های دوران به شما زیادیهای زمان داده اند و میدهند و تو نخواهی فهمید . و کم بد نخواهد بود جزایی که سر- دارت خواهی دید . و زود خواهی فهمید ، این هم ضربه ای دیگر بود که سردارقاسم سلیمانی با شهادتش به آمریکا زد .
رخشان
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی